پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- لرستان: با توجه به تفاهم نامه‌ای که بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیمه ایران منعقد گردید، این بیمه برای دریافت بهتر تسهیلات به صنایع کوچک کمک شایانی خواهد کرد.

بین بیمه ایران و شرکت شهرک های صنعتی لرستان تفاهم نامه همکاری بیمه منعقد گردید

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه گسترش همکاریها، تقویت مشارکت و استفاده بهینه از منابع، ظرفیتها و امکانات و توانایی های علمی و فنی موجود و با هدف توسعه صنعت بیمه در راستای حمایت از صنایع کوچک و متوسط است.

فرزاد محمدی اظهار داشت : صنایع کوچک کشور و استان با استفاده از این بیمه ضریب امنیت بالاتری را در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات خود و با ریسک کمتری پیدا می کنند و بدون شک این اقدام شرایط تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک در فضای کسب و کار را بدنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بسته بیمه‌ای صنایع کوچک شامل جبران خسارت ناشی از انفجار و صاعقه و بیمه جامع اموال، بیمه مسئولیت جانی و مالی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت کارفرما در برابر کارکنان ویژه فعالیت‌های صنعتی، خدماتی و تولیدی و همچنین شکست ماشین آلات ،پوشش درمان تکمیلی کارکنان و بیمه اعتباری به منظور فروش محصولات تولیدی و رفع دغدغه عدم وصول مطالبات نیز در بسته حمایتی صنایع کوچک پیش بینی شده است.

مدیر عامل شهرک های صنعتی لرستان تصریح کرد: تفاهم نامه مذکور در جهت توسعه بیمه و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، بهره مندی این صنایع از مزایای بیمه، تسهیل و رونق فعالیتهای اقتصادی، افزایش ضریب امنیت و کاهش ریسک صنایع کوچک از طریق طراحی، عرضه و فروش محصولات و بسته های بیمه ای ویژه تهیه و تنظیم شده است.

محمدی بیان نمود : در این جلسه مقرر گردید نماینده بیمه ایران در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد به منظور ارائه خدمات بهتر به واحدهای صنعتی استقرار یابد و همچنین نماینده بیمه در جلسات دوره ای کلینیک سیار صنعتی حضور یابد و نهایتا جلسات ماهیانه ای برای تشریح کامل بسته های حمایتی جهت آسیب شناسی و بررسی اثر بخشی اقدامات صورت پذیرد .

محمدی در پایان اظهار داشت : صاحبان صنایع واحدهای تولیدی جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت شرکت به آدرس زیر مراجعه نمایند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.